Gastro K <3

Som många redan vet vid det här laget så har jag bestämt mig för att sälja Gastro.
 
Jag förstår att många undrar varför, jag älskar verkligen den hästen, han är perfekt i mitt tycke. Han är som en stor hund i all hantering, otroligt snäll, lättsam, väluppfostrad. Perfekt i ridningen där motorn och nerven kommer fram på ett alldeles lagomt sätt, en bussig häst som aldrig gör något dumt utan ställer upp i alla lägen.
 
Men brinner man för att utbilda hästar måste man någon gång ta steget vidare. Beslutet har växt fram under en lång tid och för nån månad sen bestämde jag för att lägga ut honom på annons. Jag gick in med tanken att jag har ingen brådska utan så länge jag får ha kvar honom är jag glad för det. Mycket handlar ju om att hitta rätt köpare.... och det gjorde vi verkligen jag och Gastro.
 
Sedan 1 Juli 2013 har han en ny familj och ett nytt hem där han kommer att få det hur bra som helst med en ägare som jag vet kommer ta hand om honom på allra bästa sätt! Jag hoppas verkligen att hon får samma glädje i att äga den här fina hästen som jag haft och att de får många friska, roliga och framgångsrika år tillsammans!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0