Sjuk

I tisdags fick jag vara med om den snabbaste hälsovändningen någonsin... Från att ha ätit sen frukost och gjorde mig iordning att åka till stallet till att ligga däckad i badrummet i flera timmar.... Lyckades tillslut kravla mig till sovrummet med spyhinken som bästa vän.

Tisdagen och onsdagen gick utan att jag knappt tog mig upp från sängen. Tur man har sin iPhone så man har något att sysselsätta sig med.

Bästa Rebecka hade joggat Gastro lite i ridhuset på tisdagen och på onsdagen fick han gå i skritten.

På torsdagen låg jag hela dagen och vilade så jag skulle orka ut en sväng till hästen. Jag och Rebecka for ut en sväng i skogen hon på Gastro och jag på Erik. Blev en lugn trevlig uteritt i mörkret, var skönt att få lite frisk luft.

I fredags hade jag bestämt mig för att fara å jobba men ångrade mig lite efter att jag hade släppt ut alla hästar i hag-gänget och longerat Gastro, då var jag så trött att jag egentligen bara ville hem och sova, men det gick bra iallafall som tur var.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0