Hektiskt

Den här veckan har gått i ett fruktansvärt tempo, mycket att göra och stressigt på jobbet, med hästen som dessutom var tvungen att klippas så han inte skulle dö av värmeslag i helgen, låsvecka på hippo, städning av lägenhet....

Igår när jag kom hem från stallet la jag mig i sängen och kollade på lite serier, när jag sedan vaknade till några timmar senare hade Niklas varit och köpt mat... Mums =) avslutade kvällen med att gå och se Breaking Dawn part 2 med Vera.
Går inte att beskriva hur bra den var =)



Kommentarer
Åsa & Mallan

Gött att du börjat blogga igen! Kul att Göteborgs trippen blev så lyckad. SKöt om dig! kram Åsa

Svar: Roligt att se att du hittat hit =) Kanske vi ses nästa sommar istället?! Kram
Johanna Forsman

2012-11-25 @ 19:22:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0