Vännäs Dag 1

Hade med mig bästa hjälparen Niklas till Vännäs idag! Underlättar en hel del med ett par extra händer =)

Kom dit lagom tills de byggde om banan till 1.10 så det var bara att lasta ur, gå å visa papperna och gå banan. Lite knepig sväng mellan 1:an och 2:an men annars var det inga konstigheter.

Han var lite spänd när jag började rida fram men kändes bättre och bättre allt eftersom och hoppade fint på framhoppningen.
Kändes riktigt fin inne på banan också! Efter trippelbarren tog jag dock tillbaka lite för mycket och tappade galoppen in mot kombinationen, fick dessutom en väl tidig distans till insprånget så fick ett stopp. Tog om det och resten av banan gick bara fint. Lite irriterande misstag från min sida men är nöjd ändå då Gastro har hoppat riktigt bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0