Roadtrip

Resan ner till Göteborg närmar sig med framsteg och jag bockar av saker på min förberedelselista varje dag och har börjat packa det som går.
 
Ser verkligen fram emot att spendera 3 veckor på underbara Toleryd! Har fått låna pappas fina bil att köra med och kan inte nog säga hur tacksam jag är att få köra en stor stark volvo med automat när vi ska köra så långt =) Även Gastro kommer att få åka kungligt i ett Umesläp a la B50, hoppas det passar herrn. 
 
 
 
 
Planen är att åka tidigt på torsdag morgon nästa vecka och köra till Gävle. Där kommer Gastro att få bo på GRS och jag och Niklas på hotell. Sedan åker vi på fredag morgon till Göteborg och där stannar Niklas kvar till på söndag innan han flyger hem för att börja jobba igen. Sedan kommer pappa och brorsan ner och semestrar ett par dagar och åker sedan med mig hem.
 
Närmast på att göra listan är att klippa hästen, putsa och packa resten av det som går samt börja med mina egna saker.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0