Säga ifrån

Min kropp har sagt ifrån lite hela veckan och igår kände jag mig alldeles orkeslös och matt i kroppen. Det kändes som jag skulle svimma när jag ställde mig upp.

Det blev en dag hemma för att vila upp mig (jag gör inte om samma misstag som sist jag blev sjuk)

Senare på kvällen kände jag mig tillräckligt pigg för att iaf åka och titta till hästen. Han verkade då bara må fint och inte alls ledsen över en vilodag.

Trots att jag sov hela dagen till och från, somnade jag innan huvudet hunnit landa på kudden på kvällen.



Kommentarer
tessa

Ja en liten stund han vi ju ses iaf. Man får inte räkna med att stanna för länge då man tar med sig en tålamodslös 3åring :)

2012-04-14 @ 21:44:15
URL: http://thebras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0