Äntligen framme

För att summera resan så har det gått riktigt bra att köra. 

Jag, mamma och Lilleman lämnade på lördag morgon Umeå vid 6.45, 6 timmar senare var vi framme i Gävle där Lilleman skulle få övernatta. Lika generösa som vanligt så fick han låna en hage att gå ut i  medan vi tvåbenta packade upp och checkade in på hotellet. 


Åkte tillbaka lite senare, tog en lång promenad med hästen och longerade lite i ridhuset, nöjd och glad häst!




Jag och mamma avslutade kvällen med gomiddag på Allstar ❤️😊

Tog oss iväg vid 7.30 på söndag morgon, denna sträcka blev lite mer dryg att köra, avstängd motorväg = omväg, mer trafik, sämre väg sista halvan. Men 7 timmar senare var vi äntligen framme! Hästen har stått som en ängel i transporten vilket känns otroligt skönt. Tur att jag ska vara här i nästan 3 veckor så jag hinner glömma hur långt det är 😁







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0