Måndag 15/6 - Mjukstart

Haha... Nä inte direkt 😉 Sandra och Camilla var lediga så jag och Hanna började vid 6 med lite stallpyssel. 

Planen var att åka med ett gäng 5 åringar och hoppa på annan plats men en hel del strul satte käppar i hjulen så vi fick vända, köra en omväg tillbaka för att slippa fastna i kö. 
 
Hemma var det dagridläger på ridskolan så vi kunde inte komma igång och rida förrän vid 15
 
Jag och Lilleman fick ett nyttigt hopp-pass.
Kom ihåg
Kortare tyglar 
Buren hand
Sväng tidigare
 
Hjälpte sedan Emma med hinderna och red fram två. Special Deal "Sibban", sto, född 2010, e. Cartogran - Continue och Roscoe "Musse", val, född 2010, e. Diarado - Filius. den senare föll mig verkligen i smaken 😊❤️
 
Vid 20.30 var vi klara med stallet och jag sov väldigt gott den natten, haha.
 
Detta hoppade vi, jättebra övning som gick att variera hur mycket som helst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0