Vännäs Dag 2

Idag följde världens bästa föräldrar med till Vännäs! Utan dom hade jag inte ens tagit mig dit tack vare att jag fått låna deras nya bil! =)
Mina föräldrar har blivit väldigt intresserade av hästeriet sedan jag köpte Gastro och framförallt pappa tycker det är himla roligt. Mamma håller sig helst på lite avstånd =)

Red 1.10 även idag och han kändes lika pigg och taggad som igår. Hoppade dom 3 första hinderna riktigt fint. Sen fick piloten kortslutning och red under all kritik in i kombinationen men Gastro kämpade sig igenom utan att röra en bom! Duktig häst! Fick lov att lägga en volt för att få ordning på mig själv och hitta igång i galoppen igen innan trippelbarren. Hoppade resten utan problem trots de underliga 90 graders svängarna mellan de sista 3 hinderna?!

Kort resumé!
Hästen= Grym! =)
Piloten= lite ringrostig, får skärpa till sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0