Schockemöhle

Här är det fullt upp som vanligt...
Har hunnit avverka en Grönt kort kurs med 11 st deltagare som alla klarade av kursen och proven galant! =)

Har varit på kurs själv också. Jag och Stina åkte i måndags ner till Stockholm, hann med att gå en sväng på stan och jag köpte mig ett par svarta sneakers på rea, dels så behövde jag ett par sedan länge men det blev lite akut köpt då jag fick hemska skavsår av mina stövlar jag hade på mig =) Köpte också en jättesöt ljusrosa halsduk.

Därefter satte vi oss på tåget till Eskilstuna för en visit på Stinas gamla ridskola, köpte med oss mat och åkte till vårat boende för natten....

Tidigt på Tisdagen åkte vi till Strömsholm...man behöver bara komma in på området så blir man inspirerad, saknar Strömsholm, hästarna, Louise, Lotta och Sylve så mycket.... Det var en underbar tid =)
Förmiddagen spenderades i nybyggda "knytpunkten" med en föreläsning/workshop med Lars Leiram i kommunikation, argumentation, konflikthantering m.m. Efter lunch och lite snabb shopping, hittade ett fantstiskt fint tävlingsträns som jag bara var tvungen att köpa med mig hem. Blir lite inspiration för mig själv nu när hästen förhoppningsvis ska igång inför tävling igen.



Nu går vi vidare mot Nationella hemmatävlingar nästa helg och det är både boxbygge och uppstallningsbiten som ska fixas.... Frågan är bara hur jag ska hinna plugga?? Pust....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0